.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ثبت‌نام آزمون حمل ونقل بین المللی

شمال نیوز: مسئول واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران گفت: هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی در سال جاری برگزار می‌شود.

عباس یعقوبی‌پور امروز در گفت‌و گو با فارس در ساری گفت: بر اساس اعلام معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون‌ها مطابق با دستورالعمل برگزاری آزمون حمل و نقل بین‌المللی و آیین‌نامه تاسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا موضوع 161 مصوبه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور و سایر ضوابط برگزار می‌شود.

مسئول واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل مازندران افزود: بنابراین هم‌اکنون از داوطلبان ثبت‌نام شده و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم از جمله یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و کپی آخرین مدرک تحصیلی را همراه با فرم مشخصات حداکثر تا تاریخ 25 خرداد امسال به واحد ترانزیت اداره کل ارسال کنند.

این مسئول ادامه داد: زمان و مکان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: ثبت‌نام ششمین آزمون پایه از طریق سایت سازمان صورت گرفته و برخی از داوطلبانی که می‌بایست در مرحله اول آزمون نیز شرکت کنند از هم‌اکنون نسبت به ثبت‌نام در سایت www.rmto.ir اقدام کنند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محسن میرجلیلی 4 تير 1393
لطفا تاریخ برگذاری آزمون تخصصی تاسیس شرکت حمل ونقل بین المللی را اعلام فرمایید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.